Meteen naar de content

GRATIS verzending in NL & BE

18751+ Tevreden klanten bij Binatoo!

    Ruilen & Retourneren

    Retourbeleid:

    Klanten die hun pakket/bestelling bij aflevering door de pakketdienst hebben geweigerd of van wie de bestelling niet meer in de Pick Up Shop is opgeslagen omdat zij het pakket niet tijdig vóór het verstrijken van de bewaartermijn hebben kunnen ophalen of op dat moment niet aanwezig waren van levering, ontvangt van ons geen restitutie of vervanging, aangezien wij in deze gevallen niet aansprakelijk zijn voor de kosten. Ook zijn wij nimmer aansprakelijk voor onjuiste afleveradresgegevens die de klant bij het afronden van de bestelling heeft opgegeven. In deze gevallen zullen wij geen facturen annuleren of eventuele extra kosten vergoeden.

    Bij het retourneren moeten bovendien zonder uitzondering de volgende punten in acht worden genomen:

    - Wij vergoeden alleen ongedragen, schone (zonder dierenharen etc.) en niet kapotte goederen die zich in originele staat bevinden . Stuur ons de goederen in de originele verpakking .

    - Artikelen die om redenen van gezondheidsbescherming of hygiëne niet geschikt zijn om te retourneren, kunnen niet door annulering worden geretourneerd als ze verzegeld waren en de klant de verzegeling heeft verbroken en in contact is gekomen met het lichaam .

    - Zorg ervoor dat uw retourzending voldoende gefrankeerd is . Onbetaalde zendingen worden door ons op uw kosten betaald en het bedrag wordt in mindering gebracht op het restitutiebedrag.

    - Wij zijn niet aansprakelijk voor eventueel verlies van pakketten . Wij raden u aan het artikel te retourneren met behulp van een trackingnummer. - Zorg ervoor dat u het ordernummer en uw naam in het pakket vermeldt , zodat wij uw retourzending correct kunnen toewijzen.


    - Als u de goederen niet naar het onderstaande adres retourneert, maar eenvoudigweg weigert het pakket in ontvangst te nemen en terug te sturen naar de afzender, dan vergoeden wij u de kosten niet, aangezien dit niet overeenkomt met onze retourzendingsinformatie.

    - Leveringen die op het moment van levering niet door u persoonlijk kunnen worden aangenomen en vervolgens naar een pakstation of soortgelijke voorziening worden vervoerd, dienen zo snel mogelijk door u te worden opgehaald. Overschrijding van de door de bezorgdienst aangegeven tijd voor het ophalen van uw pakket heeft eveneens een retourzending tot gevolg waarvoor wij niet aansprakelijk zijn en geen kosten voor onze rekening nemen.

    - Wij verzenden onze producten wereldwijd vanuit ons internationale verzendcentrum en met “retour afzender” komt het pakket terug bij de douane en wordt daar vernietigd. De kosten voor het terugsturen naar het internationale verzendcentrum zijn erg hoog en als gevolg daarvan lijden we financiële verliezen. Als gevolg van de onjuiste retourzendingsprocedure zullen wij een schadevergoeding oplopen die gelijk is aan het bedrag dat u heeft betaald. Wij zijn niet aansprakelijk voor deze schade aangezien wij duidelijke richtlijnen hebben voor een correcte retourzending.

    - Na ontvangst van de goederen worden deze gecontroleerd op volledigheid en beschadigingen. Mochten er afwijkingen optreden van onze specificaties of heeft het product gebreken of beschadigingen, dan houden wij een deel van uw geld in. Indien het product door beschadiging of andere invloeden van buitenaf niet geschikt is voor wederverkoop, betalen wij u het betaalde bedrag niet terug.

    Wil je een product ruilen of retourneren? Dat doe je eenvoudig en snel in drie stappen :-)

    Je kunt je bestelling tot 14 dagen na ontvangst retourneren en wij zorgen ervoor
    dat het aankoopbedrag binnen vijf werkdagen na ontvangst van de
    retourzending op je rekening staat.

    Eenvoudig retourneren in drie simpele stappen:

    Stap 1: Mail ons dat u wilt retourneren

    Hierbij ontvangt u alle nodige informatie om uw artikel terug te sturen naar ons internationale warenhuis.

    Stap 2: Stuur je bestelling op

    Stuur de artikelen samen met het ingevulde retourformulier op naar het adres op
    het retourformulier. Zorg dat je het pakket voorziet van een Track en Trace code.
    Als zender ben jij verantwoordelijk en wij willen niet dat er misverstanden
    ontstaan.

    Let op: Verzendkosten zijn voor uw rekening.

    Stap 3: Ontvang het aankoopbedrag op je bankrekening

    Als wij het pakket hebben ontvangen zorgen wij ervoor dat het aankoopbedrag
    binnen vijf werkdagen weer op je bankrekening staat.

    Tevredenheidsgarantie

    Wij vertrouwen op onze producten en daarom bieden wij een 14 dagen geld-terug-garantie

    Gratis verzending

    Wij willen de klantbeleving optimaliseren naar een vlekkeloos verloop, en daar hoort 100% gratis verzending in heel NL en BE bij.

    Veilig betalen

    Wij bieden 100% veilige betalingsmethodes met onder andere iDEAL, Bancontact, Klarna en creditcards.

    24/7 Klantenservice

    Ons team staat 24/7 klaar om al je vragen te beantwoorden.